La finalul campaniei Black Friday 2022, Mobexpert, cel mai mare retailer de mobilier din România, a înregistrat peste 41.000 de comenzi, online și în magazine, iar valoarea totală a acestora a crescut cu 13% comparativ cu anul trecut.

Campania de Black Friday a început pe 9 noiembrie, la primele ore ale dimineții, și s-a încheiat duminică, 20 noiembrie, cele două zile fiind cele mai profitabile din această perioadă. 

Topul produselor vândute de Black Friday 

În perioada campaniei de Black Friday au fost vândute online peste 40.000 de produse, iar din magazinele Mobexpert au ajuns în casele clienților peste 122.000 de produse. Anul acesta, clienții au profitat de ofertele avantajoase pentru a achiziționa obiecte decorative menite să dea un plus de personalitate locuinței, dar și piese de mobilier pentru living, dining și dormitor. 

  • Cele mai populare categorii de produse vândute online au fost: decorațiunile pentru casă (peste 8.100), corpurile de iluminat (peste 4.700), piesele de mobilier pentru living, incluzând canapele și fotolii (peste 3.600), mobilierul pentru dining (peste 3.100 de piese, dintre care peste 1.900 de scaune), piesele de mobilier pentru dormitor (peste 2.400) și covoarele (peste 2.300). 
  • Din magazinele Mobexpert clienții au achiziționat peste 28.000 de decorațiuni de Crăciun, peste 14.700 de accesorii pentru servirea mesei și pentru bar, peste 10.000 de corpuri de mobilier, peste 8.400 de plante și flori artificiale, peste 7.300 de corpuri de iluminat, peste 4.300 de scaune și peste 1.200 de saltele.

Citește mai multe pe www.protv.ro!