Formula 1 va trece de la motoarele V8 aspirate de 2,4 litri la unele mai mici. Noile motorizari vor fi V6 turbo de 1,6 litri. Schimbarile sunt atat de profunde incat cei de la Scuderia Ferrari se gandesc chiar sa se retraga din campionat.
In ceea ce priveste puterea, lucrurile vor ramane aproape la fel. Desi 1.600 cc nu par multi la prima vedere, noile motoare vor fi incredibil de puternice, conform Autoblog. Dar toata lumea are un motiv serios de ingrijorare. Sunetul specific Formulei 1 ar putea sa dispara. Asta pentru ca si cele 18.000 RPM vor fi reduse la “doar” 15.000.
ASA SE VA AUZI NOUL MOTOR V6:
Spectacolul din Marele Circ nu va avea de suferit, din mopment ce noile motoare, combinate cu sistemul KERS ce va livra 150 CP (dublu fata de 2013) vor permite o mai mare elasticitate in setari si vor dezvolta o putere totala de aproximativ 750 CP.
Deocamdata, ramane de vazut cum se va auzi spectacolul noilor motoare dezlantuite simultan pe circuit. Dar, daca deja ti se pare ca vei duce dorul vechilor “recitaluri de cai putere”, am pregatit un concert motorizat: