Poate rula cu 120 km/h pe o distanta de 30 de kilometri in mod complet electric si, in plus, are un consum mediu de 3,8 litri la suta de kilometri. Cu asta se lauda noul concept BMW X5 eDrive, care va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt. Conceptul combina tehnologia eDrive cu sisteml de tractiune integrala xDrive, intr-un SAV care garanteaza sportivitatea unui BMW, dar nici nu te arde la buzunar atunci cand opresti la benzinarie.
BMW X5 eDrive foloseste un propulsor clasic in patru cilindri twin-turbo ajutat de un motor electric capabil sa livreze 95 CP. Hibridul poate fi alimentat de la orice sursa conventionala de curent sau de la prizele speciale. Totodata, soferul poate opta pentru unul dintre cele tre moduri de condus: Pure Electric, Intelligent Hybrid sau Save Battery. Bateria acestui concept e montata sub zona de incarcare, intr-o pozitie sigura, in caz de accident.
Si designul a suferit cateva schimbari discrete fata de modelul X5 conventional. Sinele de pe plafon au fost create special si optimizate aerodinamic, la fel ca si jantele din aliaj usor de 21”. Lamelele grilei frontale, barele prizelor de aer si incrustatia din bara spate vin acum in culoarea BMW i Blue.
Conceptul X5 eDrive este al doilea hibrid plug-in al BMW, dupa Active Tourer, din 2012. Va fi prezentat pe 10 septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. Revista britanica Autocar afirma ca vom putea vedea tehnologia hibrida eDrive in showroom-urile BMW cel mai devreme peste 2 ani.