În anul fiscal încheiat la 31 martie 2015, profitul net al Toyota a urcat cu 19%, la 2.173 miliarde de yeni (18,1 miliarde de dolari), de la 1.823 miliarde de yeni anul precedent. În actualul an fiscal, compania niponă se aşteaptă la un avans al profitului net de 3,5%, la 2.250 miliarde de yeni, sub estimarea analiştilor, de 2.440 miliarde de yeni.
În anul fiscal 2014, vânzările Toyota au crescut cu 6%, la 27.230 miliarde de yeni (227 miliarde de dolari) Profitul operaţional ar urma să crească anul acesta cu 1,8%, la 2.800 miliarde de yeni. Toyota se aşteaptă la o scădere a vânzărilor de 0,8% în acest an fiscal, la 8,90 milioane de vehicule, faţă de 8,97 milioane anul trecut. În America de Nord livrările ar urma să crească cu 4,2%, la 2,83 milioane de unităţi, de la 2,715 milioane anul trecut.
În 2014, Toyota şi-a păstrat pentru al treilea an consecutiv titlul de cel mai mare producător auto din lume în 2014, cu 10,23 milioane de vehicule vândute. Vânzările Toyota, care alături de marca cu acelaşi nume include şi diviziile Hino Motors şi Daihatsu Motor, au crescut cu 3% trecând pentru prima dată în istoria grupului peste pragul de 10 milioane de unităţi. Volkswagen AG a livrat 10,14 milioane de vehicule iar General Motors a vândut 9,92 milioane de unităţi.
General Motors a fost cel mai mare producător auto din lume timp de şapte decenii fiind devansat de Toyota în 2008. GM a redevenit lider în 2011 când producţia Toyota a fost afectată de cutremurul şi tsunamiul care a devastat zona de nord-est a Japoniei. În 2012, însă, grupul Toyota a revenit pe primul loc, poziţie pe care a păstrat-o şi în 2013 şi 2014.