Va fi un an nebun pentru Chevrolet care va lansa nume importante la doar cateva saptamani diferenta. Cu o zi inainte de premiera mondiala au lansat C7 Stingray. Americanii nu au mai avut rabdare si l-au prezentat cu patru zile inainte de aniversarea de 60 de ani a primului Corvette.
Cea mai importanta modificare e sub capota. Un V8 LT1 de 6,2 litri, care va da 450 de cai putere si un cuplu maxim de 609 Nm. Toata puterea ajunge la rotile spate printr-o cutie manuala cu 7 rapoarte sau una automata cu 6 rapoarte si padele. Nu avem inca cifrele exacte, dar Stingray promite sa atinga suta in mai putin de 4 secunde, deci, mai rapid decat un Z06.
Noul Stingray promite sa fie si cel mai economic model din istoria Corvette. Sasiul din aluminiu va fi cu 44 kg mai usor decat precedentele, cu 57% mai rigid si va avea o distributie ideala a greutatii: 50/50.
Corvette C7 Stingray rupe tradtia de design la exterior. Farurile au acum linii si unghiuri ascutite, inspirate de la Camaro. Marea schimbare e insa in spate, unde stopurile stealth au inlocuit cele patru elemente tradionale. O alta schimbare indrazneata e putin mai jos, mai exact evacuarea.
Chevrolet va oferi doua versiuni la interior, GT si Competition Sport, ambele bazate pe sasiuri usoare din magneziu. Piele rosie, aluminiu si fibra de carbon – asta e reteta puterii la interior. Per total insa, Stingray pare o americanca pur-sange, cu buletin de Europa.