In Romania a primit deja 200 de comenzi, din cele 8.000 de cereri la nivel mondial, maşina urmând să fie prezentă, de joi, în showroom-uri.
"Până acum, peste tot în lume au fost lansate 8.000 de comenzi din partea clienţilor noştri. Până în prezent avem 200 de comenzi din partea clienţilor români, care nu au văzut maşina, ceea ce pentru noi reprezintă un vot de încredere", a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, Thomas Dubruel, directorul comercial Dacia.
Modelul Lodgy vizează un nou segment de clienţi, respectiv al familiilor, şi este primul model Dacia produs în afara României.
Maşina poate fi achiziţionată pe piaţa românească la preţuri începând de la 9.500 de euro, TVA inclus.
Dacia va derula în perioada 7-10 iunie o campanie de lansare a noului model.
"Cu Dacia Lodgy concretizăm dimensiunea internaţională a mărcii Dacia. Modelul este fabricat în Maroc, însă are genele mărcii Dacia", a spus, la rândul său, Jerome Olive, directorul general al Dacia şi al Grup Renault în România.
Reprezentanţii Dacia nu au oferit cifre privind nivelul estimat al vânzărilor pentru noul model, dar au precizat că grupul are ambiţii foarte mari pe piaţa vest-europeană, iar pentru cea locală vizează poziţia de lider de segment.
Modelul a fost prezentat în martie, la Salonul Auto de la Geneva, şi poate fi comandat de circa 30 de zile de către clienţii din România.