Asa se lauda tunerii de la Brabus si, sincer, e greu sa ii contrazici cand arunci o privire peste cifrele dementiale scoase de Brabus 800 Roadster. Bestia cu numere de Germania are la baza un Mercedes SL65 AMG si ascunde sub capota un V12 de 6 litri, modificat sa genereze 788 de cai putere si un cuplu enorm – 1419 Nm. Cuplul e atat de mare incat nemtii au fost nevoiti sa-l limiteze la 1100 Nm, ca sa nu distruga transmisia.
CITESTE SI: Mercedes A45 AMG e cel mai tare hot-hatch din lume!
Roadsterul atinge o viteza maxima de 350 km/h si scoate 0-100 km/h in doar 3,7 secunde. In 9.8 secunde ajunge la 200 km/h, ceea ce il plaseaza lejer pe teritoriul supermasinilor. Brabus a montat propriul sistem twin-turbo, evacuare performanta si a lucrat serios la resoftarea ECU-ului, pentru a atinge performantele astea. In plus, au gasit loc si pentru patru intercoolere. Evacuarea nu e doar performanta ci poate fi si reglata in asa fel incat sa redea diferite tonalitati. Toata puterea e transmisa la rotile monobloc de 20” R Platinum Edition printr-o cutie Speedshift Plus 7G-tronic. Optional, vitezele se pot schimba si cu ajutorul padelelor din aluminiu.
CITESTE SI: Putere bruta sau prost gust? Ce-ti inspira Mercedesul asta?
Bodykit-ul din fibra de carbon a fost conceput de Brabus si optimizat in tunelul aerodinamic. La acesta se adauga si un modul de control al suspensiei, care o poate cobori cu 25 mm, precum si un diferential cu alunecare limitata.
Brabus a lucrat frumos si la interiorul din Alcantara. Dar ornamentele pentru praguri, care poarta logo-ul Brabus, sunt cele care iti sar prima data in ochi, cand te urci in masina. Finisajele din lemn si fibra de carbon, schimbatorul de viteze si vitezometrul se numara printre cele mai importante modificari. Brabus 800 Roadster va fi prezentat pe 5 martie, la Salonul Auto de la Geneva.
CITESTE MAI MULTE DESPRE: Salonul Auto de la Geneva