Britanicii se pare ca au gasit un soi de "mix-bun", foarte inspirat, pentru ca Freelander este mult mai atragator decat precedentul model, dar in acelasi timp structura nu a fost modificata.
Este interesant cum au reusit sa reinventeze o masina fara sa o schimbe radical si rezultatul sa fie atat de surprinzator.
Hai sa incepem cu ce nu au modificat. La nivel exterior, structura este aceeasi. La nivelul farurilor, stopurile din spate sunt aproape identice cu cele vechi, in fata in afara de grila imprumutata de la Range Rover si stopurile de ceata, lucrurile stau cam tot cum stateau inainte (inclusiv sigla). Marimea jentilor standard este aceeasi .
In schimb, modificarile majore au fost facute in interior, acolo unde Freelander a primit un aspect mult mai stilizat, foarte aerisit si pe alocuri presarat cu elemente de "finete" (vezi ceasul analogic din bord.
In spiritul anilor 2012 a primit intre ceasurile din bord si un display pentru informatii generale dar si un touchscreen de 7 inch in consola centrala.
Motorizarile vin cu o noutate. Un motor de 2.0 litri, benzina, 240 de CP, acelasi motor care se regaseste si pe Evoque. La capitolul diesel exista doua variante ale motorului de 2.2 litri de 150 de CP si 190 de CP.