Mercedes CLS a reusit sa defineasca o noua clasa, clasa coupe-urilor break in 4 usi. Pana cand sa fie preluata ideea si de alti producatori, Mercedes a reusit sa fie cam singurul producator auto care a scos un astfel de model, care, printre altele, chiar a fost apreciat pe piata auto.

Dupa succesul anterior, CLS a primit o noua infatisare, de care putem spune destul de clar ca arata chiar foarte bine. Punctul "vulnerabil" al unui break, din punct de vedere al design-ului este in mod categoric spatele, dar in cazul lui CLS acesta a fost trasat foarte frumos, destul de dinamic si sportiv.

Nemtii nu au desenat aceasta masina plecand de la utilitatea ei. Daca stam sa ne uitam pe cifre, chiar daca pare paradoxal la prima vedere, portbagajul unui CLS break nu este cu mult mai mare decat unul al unei Skoda Octavia. Adica, intr-o configuratie normala, acesta are undeva la 590 de litri. Oricum, asta nu este important, pentru ca majoritatea clientilor acestui model, au alte prioritati.

Trecand acum la partea de motoare, Mercedes ofera niste propulsoare care incep de la 2,2 litri, diesel, 204 CP, cu un consum de 5,3/100 de km si termina cu un 3 litri, diesel, 265 CP, cu un consum mediu de 6 litri/100 de km.

La capitolul benzina avem un 3,5 litri de 306 CP si un V8 de 4,6 litri de 408 CP.

Asteptam si variantele AMG in curand.