Registrul Auto Român (RAR) atrage din nou atenția asupra felului în care sunt reparate autoturismele.
După ce ieri a prezentat cazul unui clujean a cărui mașină a fost reparată cu o sfoară, vineri au fost urcate pe pagina de Facebook imagini cu o mașină reparată folosindu-se colțare din construcții, pentru gips carton.
RAR: ”Vă rugăm să fiți atenți unde și cum vă reparați mașina!”
"Despre improvizația cu frânghie descoperită la o mașină prezentată la RAR Cluj, unii dintre voi au gândit că funia s-a înfășurat întâmplător, fără ca posesorul vehiculului să știe.
Iată că astăzi, la RAR Mureș, s-a prezentat un șofer care a trecut accidental cu vehiculul peste câteva colțare pentru gips carton, iar acestea s-au lipit pe tabla portierei.
Dincolo de aparenta latură amuzantă, improvizațiile sau reparațiile făcute fără respectarea normelor legale pot genera riscuri pentru siguranța traficului.
Vă rugăm să fiți atenți unde și cum vă reparați mașina! Noi vă recomandăm să apelați la atelierele de reparații autorizate", scrie RAR pe pagina de Facebook.
Internauții au reacționat la postare cu comentarii ironice:
"Îmi puteți da numărul lui? Mă ocup cu finisaje interioare și aș vrea să-i fac o ofertă pentru gletuit." "Să scoată ușile vara atunci, și așa e cald afară." "Recomand colțarul cu plasă, este mai rezistent în timp." "S-a grăbit puțin, lipsa de timp. Acolo urma gresie și faianță." "Până la urmă, este la linie." "Să înțeleg că omul de profesie e zidar?"
A mers la RAR cu roata legată cu sfoară: E păcat să pui şurub unde poţi lega cu sârmă
“E păcat să pui șurub acolo unde poți lega cu sârmă”, spune o glumă celebră printre șoferi. Sârmă sau funie, am putea completa noi, după ce am văzut autovehiculul care s-a prezentat la RAR Cluj pentru redobândirea talonului reținut în trafic, culmea, pentru lipsa ITP. Din păcate, această glumă a fost luată în serios de un bărbat care a legat cu câțiva metri de funie componente ale sistemelor vitale ale vehiculului. Pe lista neconformităților se adaugă: nefuncționarea farurilor și luminilor pentru frânare, bara față compusă din bucăți prinse cu sârmă, joc în articulații și suspensii, anvelope de alte dimensiuni.
Le mulțumim colegilor de la Cluj care au scos de două ori din circulație această mașină, atât în urma controalelor în trafic, cât și după prezentarea la RAR.
Am putea spune că șoferul acestui autovehicul nu a primit nici măcar un capăt de ață de la colegii noștri…", au transmis cei de la RAR pe Facebook.