Range Rover Evoque nu va mai fi atat de insetat. Noul facelift promite un consum aproape fabulos, de doar 4 litri la suta de kilometri. E greu sa crezi in promisiunile britanicilor, pana nu vom avea insa si dovada clara. 

Dar faceliftul Rrange Rover Evoque vine cu mai mult de atat. Versiunea automata va beneficia de o noua cutie de viteze cu 9 rapoarte, setata sa schimbe mai sus in turatii pentru mai multa eficienta si performanta. Noua cutie va fi adaptiva si se va putea mula pe stilul de condus al soferului.

Range Rover Evoque Facelift

O alta optiune cu care va veni Evoque Facelift se numeste “Active Driveline”. Mai simplu spus, la viteze mai mari de 30 km/h, masina va folosi doar tractiunea-fata. In momentul in care masina simte orice pierdere de aderenta sau stabilitate, trece automat in modul de tractiune integrala. Totodata, SUV-ul va folosi axa din spate pe post de e-diferential, pentru a contracara tendinta subviratoare

Range Rover Evoque Facelift

Modificarile ii vor scadea emisiile de CO2 semnificativ, pana la 129 de grame/km. Cel mai important, insa, consumul ar putea scadea pana la 4 litri la suta de kilometri. Evoque va prelua de la Range Rover si senzorul de trecere prin vadurile raurilor, pentru cei pasionati de off-road serios, precum si noile optiuni de parcare automata, recunoastere a semnelor rutiere si asistenta la schimbarea benzii de rulare. 

Range Rover Evoque Facelift

Schimbarile stilistice sunt minime. Noul Range Rover Evoque vine insa in nuante noi, intre care si Zanzibar Bronze, care se poate vedea in imagini. Jantele sunt si ele redesenate. In spate, designul e completat si de o aripioara subdezvoltata, mai degraba o identatie a spoilerului.