Pentru pasionatii de BMW exista doar cativa tuneri la care poti apela cu incredere. Exceptand divizia M a nemtilor, cei mai favorizati sunt Alpina si Dinan, care au acces direct la facilitatile de productie. De cealalta parte sunt Hamann si AC Schnitzer, care au expus modificari cu adevarat brutale.
Dinan nu a prezentat nimic la Salonul Auto de la Geneva, in schimb Alpina a venit cu doua modele noi. B3 BiTurbo, vazut de multi drept alternativa la M3 si XD3 Biturbo. Ultimul e construit pe platforma unui BMW X3 xDrive35d si produce 350 de cai. Atinge suta in 4,9 secunde, cu doar 2 zecimi mai putin decat un X5 M. Si doar europenii se pot bucura de acest SUV modificat!
Lupta s-a incins de-a binelea insa intre standurile Hamann si AC Schnitzer. Ultimii au pregatit doua modele in aceeasi culoare: un Seria 6 Gran Coupe si un Seria 3 Touring. Break-ul poarta numele F31 3 Series Touring si a primit un look mai sportiv, precum si un upgrade de putere.
In schimb, proiectul bazat pe Seria 6 ofera un bodykit exclusiv din fibra de carbon, cu o grila inferioara cromata si evacuare modificata. In afara volanului sport, interiorul e foarte putin modificat
De cealalta parte, Hamann s-a laudat cu un M5 mult prea serios si un M6 F12 Coupe care-ti lua ochii. La propriu, pentru ca toata caroseria este cromata. Nemtii si-au numit masina “Mirr6r”, adica “oglinda” mai pe romaneste. Hamann nu a dat alte detalii despre acest Seria 6, dar putem spune sigur ca a si exagerat la Geneva 2013, unde a mers pe culori tipatoare, ca in cazul acestui Range Rover.
Totusi nemtii au aratat si o parte mai serioasa. M5-ul a primit si el un nume sugestiv, “Mi5Sion” si un V8 twin-turbo de 560 CP, alaturi de body kit-ul care lateste masina cu cate 30 mm de fiecare parte.
Tu ce BMW tunat preferi?