O postare pe Facebook a devenit virala in ultimele zile, peste 30.000 de oameni distribuind-o. Kelly Kinkel a povestit ce s-a intamplat cand a comandat un palton de la un retailer online. In momentul in care a primit pachetul, ea si-a dat seama ca nu ar fi fost practic sa-l poarte in condintiile in care are 2 caini.

"Cand am primit pachetul, am putut sa vad prin platisticul care il acoperea ca nu s-ar fi potrivit deloc bine materialul cu cei doi caini pe care ii am. Parul de caine si anumite materiale nu se <pupa>" a povestit aceasta. Ea a sunat la retailerul online sa le transmita ca doreste sa returneze paltonul.

"Am vorbit cu un tanar pe nume Patrick si acesta mi-a spus imediat ca imi voi primi banii inapoi. Cand l-am intrebat cum pot sa trimit paltonul inapoi, el mi-a spus: Te rog, nu-l trimite. Daca stii pe cineva care are nevoie de un palton de iarna sau il poti dona, asta ne-ar face foarte fericiti.

Sincer am crezut e o gluma, insa mi-am dat seama ca vorbea serios. Am izbucnit in lacrimi" a mai spus femeia.

 

 

I sincerely hope this post goes viral, because I just hung up from one of the best customer service experiences of my...

Posted by Kelly Blue Kinkel on Monday, January 4, 2016