Pentru realizarea clasamentului, editorii revistei Forbes au folosit o formulă de calcul extrem de simplă, adunând numărul de admiratori pe care vedetele le au pe principalele două reţele de socializare: Twitter şi Facebook.
Lady Gaga ocupă locul al doilea în acest top, care este dominat de artişti din industria muzicală.
Rihanna ocupă prima poziţie, graţie celor 23,8 milioane de admiratori pe Twitter şi 59,6 milioane de admiratori de pe Facebook, informează hollywoodreporter.com.
Lady Gaga, ocupanta locului al doilea în acest clasament, are 28 de milioane de fani pe Twitter şi 53 de milioane de admiratori pe Facebook.
Pe poziţia a treia se află rapperul Eminem, care are 11,9 milioane de admiratori pe Twitter şi 60,3 milioane de fani pe Facebook. Pe locurile următoare se află alţi doi cântăreţi celebri:
Justin Bieber (26 milioane de fani pe Twitter şi 45,8 milioane de admiratori pe Facebook) şi Katy Perry (24,5 milioane de fani pe Twitter şi 45,7 milioane de admiratori pe Facebook).
Locurile următoare au fost ocupate în ordine de cântăreaţa columbiană Shakira (17,6 milioane de fani pe Twitter şi 52,5 milioane de admiratori pe Facebook), fotbalistul portughez Christiano Ronaldo (12 milioane de fani pe Twitter şi 47,5 milioane de admiratori pe Facebook), cântăreaţa americană de muzică country Taylor Swift (17 milioane de fani pe Twitter şi 33,6 milioane de admiratori pe Facebook), rapperul american Lil Wayne (7,9 milioane de admiratori pe Twitter şi 40 de milioane de fani pe Facebook) şi actriţa şi cântăreaţa americană Selena Gomez (12,3 milioane de fani pe Twitter şi 33 milioane de admiratori pe Facebook).
Topul 10 al celor mai populare vedete pe reţelele de socializare este dominat de muzicieni, iar editorii revistei Forbes explică această realitate prin faptul că starurile din industria muzicală au adoptat mult mai repede aceste platforme multimedia decât au făcut-o artiştii din cinematografie, sport şi televiziune.