Această organizaţie a identificat pe Twitter, în 2013, aproape 20.000 de cuvinte-cheie cu referire la terorism sau extremism, adică o creştere de 30% în raport cu anul trecut.

"Dacă vrem să complicăm viaţa recrutorilor de terorişti, avem nevoie ca Facebook, Google, Twitter şi YouTube să acţioneze", a declarat Abraham Cooper, preşedinte asociat al Centrului Wiesenthal, în timpul unei reuniuni, la Washington.

"Multiplicarea mijloacelor de formare pentru terorişti şi utilizarea abuzivă a mediilor de socializare, precum şi a forumurilor de discuţii de către extremişti, anticipează înmulţirea atacurilor «lupilor singuratici» aici şi în străinătate", a avertizat el.

În opinia sa, dacă Facebook s-a arătat mai hotărâtă să "şteargă" paginile care conţin incitări la violenţă şi ură, Twitter a refuzat orice discuţie.

"Nu am reuşit să obţinem un răspuns din partea (celor de la) Twitter", a anunţat Abraham Cooper.

Twitter, care nu a răspuns la întrebările AFP-ului, afirmă că nu este responsabil de conţinutul postărilor pe site-ul său, dar invită utilizatorii să "nu publice ameninţări cu violenţa directe şi specifice la adresa altor" persoane.

De asemenea, Centrul Wiesenthal a criticat canalul YouTube, care le permite unor militanţi violenţi să difuzeze, în special, manuale de terorism.

Centrul Wiesenthal a fost fondat, în 1977, de către un supravieţuitor al Holocaustului, Simon Wiesenthal. Centrul îi urmăreşte pe criminalii de război nazişti din lumea întreagă.