Lincoln e insa mult mai mult decat un SUV. Si a fost in istoria Ford din 1922 pana azi, adica dupa 5 ani de la infiintare.
In 1942 a inceput traditia unui model limuzina Continental. Generatiile acestei masini au continuat pana in 1997, insa forma si succesul au scazut ambele.
Lincoln a mai ramas in piata cu niste modele care se vand 99,99% numai in SUA. Se mai gaseste insa cate un european excentric din an in Pasti-ca tot vine acum.
La Salonul de la New York, Lincoln - adica Ford, promite resurectia modelului Continental. Iar ceea ce vedem in imaginile astea este fabulos. Ne cam schimba complet ideea de limuzina asa cum o stim de la nemti.
Unii or sa spuna ca are ceva din masinile germane, englezesti si dintr-un Maserati in fata. Nu stim ce are si ce n-are, dar arata exceptional. Are si din musculatura americana, si din liniile nemtesti si din rafinamentul italienesc. Ford le-a adus pe toate intr-un model pe a carui lungime nu a specificat-o producatorul. E mare si asta conteaza.
Stim insa ca are roti pe 21 de inci, deci e o masina mare. Una din descoperirile speciale pentru acest model este o trapa cu un geam special care tine temperatura inauntru cu 18 grade mai mica decat afara.
Lincoln spune ca a folosit inauntru cele mai senzuale material si asta suna intr-adevar excitant pentru un om care-si permite maximum din tot. Alte miracole sunt in spate, unde stopurile, atunci cand nu se aprind, au un aspect de crom ca record estetic la spoilerul cu esapament SF.