În plus, 51% dintre americanii cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani navighează pe reţele de socializare în timp ce se află la birou, mai mulţi decât orice altă categorie de vârstă, relevă acest studiu realizat de către Nielsen şi NM Incite.

Calculatorul personal rămâne sursa principală de conexiune la reţele ca Facebook şi Twitter, însă tot mai multe persoane le accesează pe telefonul mobil şi/sau tabletă, arată acest studiu publicat pe site-ul blog.nielsen.com.

Aproximativ 46% dintre persoanele chestionate afirmă că utilizează telefonul mobil pentru a se conecta la Internet, o creştere cu aproape zece puncte procentuale, faţă de un nivel de 37% anul trecut. Tabletele sunt utilizate ca platformă de conectare de către 16% dintre persoanele chestionate, faţă de 3% în 2011.

Facebook continuă să fie, de departe, site-ul cel mai popular în rândul americanilor, marcând o creştere exponenţială (1.047%) a vizitelor unice pe Pinterest, un site care permite postarea de fotografii sau link-uri despre lucruri de interes.

Cea mai mare parte a datelor a fost publicată în urma unei anchete realizate de către Institutul Nielsen în vara lui 2012 asupra a 1.998 de persoane cu vârste de peste 18 ani.