Drumul, nu mai lung de 1,5 kilometri şi cu un cost de aproximativ un milion de dolari, urcă spre vârful Muntelui Sugarloaf şi duce spre Hotelul Grande Denali, care s-a deschis în 2002, potrivit cnn.com.
Instalate în etape, de-a lungul a patru sau cinci ani, indicatoarele au fost gândite de Dennis Brandon, consultant de marketing pentru hotelul Grande Denali.
"Colecţia s-a mărit de la an la an", spune Merrill. "Ideile (pentru indicatoare) apar acum de la oameni diferiţi".
Mai degrabă o colecţie de afaceri decât un orăşel, Denali (cunoscut şi drept "Canionul" sau Glitter Gulch), se află la mai puţin de 3 kilometri de parcul naţional Denali, care oferă unele dintre cele mai mari posibilităţi de observare a vieţii sălbatice. Parcul - şi rezervaţia naturală - este casă pentru 35 de specii de mamifere, inclusiv urşi grizzly, elani, oi Dall şi caribou, şi 169 de specii de păsări.
În ceea ce priveşte scopul semnelor de circulaţie, Merrill spune că sunt făcute doar ca să genereze voie bună: "Bănuiesc că sunt şi un fel de a distrage atenţia oamenilor de la marginea drumului unde sunt stânci. Sunt destul de sigur că nu am terminat cu semnele. Fiţi pe fază ca să vedeţi ce mai punem la cale".
Printre indicatoarele inedite de circulaţie se numără şi avertismentele privind aeronave, elani care se pot aventura în preajma maşinii, nuci de cocos căzătoare şi curbe imposibile.