Mai târziu în această toamnă, Coca-Cola şi producătorul de medicamente Sanofi vor începe vânzarea mărcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un număr limitat de magazine din Franţa, informează Daily Mail.

Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru băuturi Oenobiol va conţine apă minerală, suc de fructe şi aditivi nutritivi.

Oenobiol

 

Conform descrierii ce va apărea pe ambalaje, produsele "ajută la întărirea firului de păr şi a unghiilor, la pierderea în greutate şi la creşterea energiei".

Cele două companii au confirmat decizia după scurgerea unor informaţii aparţinând sindicatelor Sanofi, conform cărora muncitorii ar fi fost nemulţumiţi de faptul că producătorul farmaceutic a început să vorbească de băuturi pentru frumuseţe la numai o lună după ce a anunţat planurile de reducere a anagajaţilor la un număr de 900.

Anunţul lansării a fost făcut în contextul în care Coca-Cola încearcă să crească vânzările în Europa şi în care, asemenea competitorului Pepsi, lansează mai multe băuturi cu un conţinut redus de calorii.

Mai devreme în acest an, filiala producătoare de băuturi din Franţa a lansat varianta Sprite cu stevia, un îndulcitor natural fără calorii, după ce în 2010 a introdus Fanta cu stevia.

Sanofi, un producător de medicamente cu sediul în Paris, a cumpărat Laboratoire Oenobiol în 2009, o companie care produce suplimente nutriţionale pentru piele şi îngrijirea părului.

Pentru Sanofi, intrarea pe piaţa băuturilor pentru frumuseţe este legată de încercările continue de a-şi creşte oferta de produse fără prescripţie medicală pentru a compensa diminuarea veniturilor, cauzată de competiţia cu producătorii de medicamente.