Când vine vorba despre costuri, cei de la Red Bull sunt destul de rezervaţi. Se ştie doar că balonul de unică folosinţă de mari dimensiuni folosit de Baugmartner a costat 250.000, iar întregul proiect valorează mai multe miliane de dolari, spune publicaţia The Guardian.

Iar în ce priveşte marketingul, cei de la Red Bull şi-au asumat prin această « acrobaţie » un risc major, dar beneficiile sunt pe măsură.

Au existat speculaţii că Red Bull ar fi plătit o sumă estimată la 50 de milioane de euro pentru a fi sponsor al acestui eveniment şi pentru a deţine drepturile exclusive de difuzare live a saltului lui Felix Baumgartner, potrivit broadbandtvnews.com.

Căderea liberă de 24 de mile ar aduce astfel un câştig considerabil companiei, a carei valoare era estimată anul trecut la 5,8 miliarde de dolari.

Profitul vine mai ales din drepturile de difuzare ale saltului, un executiv din domeniul advertisingului apreciind că difuzarea aterizării sigure a lui Baugmartner ar fi valorat 10 milioane de lire sterine în Anglia şi 100 de milioane în întreaga lume, scrie The Telegraph.

Iar pentru a face o comparaţie, unul dintre cele mai mediatizate evenimente, Super Bowl-ul american - difuza un moment publicitar cu 2,2 milioane de dolari.