Facebook, gigantul online al reţelelor de socializare, a prezentat marţi o tehnologie de căutare denumită „Graph Search”, care permite utilizatorilor să găsească conţinut pe baza unor criterii clare, precum „atracţii turistice din Italia vizitate de către prietenii mei".
 

Asadar, daca in acest moment contul tau este setat sa fie public, sau informatiile pe care le urci pe pagina ta sunt publice, „Graph Search” va dispune de ele pentru a afisa cautari relevante celor care doresc acest lucru.

La fel este si in cazul functiei de localizare activata sau in cazul unui LIKE public. Un exemplu este acela ca daca esti la Paris si anunti public acest lucru prin "check-in", oricine va putea vedea aceasta informatie la o simpla cautare.

 

De exemplu, dacă un prieten încarcă o fotografie cu tine la un bar, îi ataşează coordonatele GPS (geo-tag) şi o postează public, înseamnă că oricine va căuta poze cu acel bar, va găsi poza cu tine.

 

Utilizatorii care îşi setează contul pentru a putea fi văzut numai de către cei din cercul lor de prieteni, nu vor putea fi „căutaţi” decât de către aceştia.