Anunţul privind căsătoria cu Priscilla Chan a fost făcut chiar de Mark Zuckerberg, care a postat o fotografie pe pagina lui de Facebook.
Nunta miliardarului în vârstă de 28 de ani a avut loc la o zi după debutul Facebook pe bursa Nasdaq de la New York.
Peste 480.000 de persoane au dat "like" la postarea în care Mark Zuckerberg îşi anunţă căsătoria cu Priscilla Chan.
În fotografie, Zuckerberg este îmbrăcat într-un costum de culoare albastru-închis şi o cravată, în timp ce Priscilla Chan poartă o rochie de mireasă de culoare albă, fără mâneci şi acoperită cu dantelă.
Ceremonia a fost una privată, care s-a desfăşurat în curtea casei lui Zuckerberg din Palo Alto, California, potrivit revistei People.
Cei doi - care s-au întâlnit în timp ce urmau cursurile de la Harvard şi sunt împreună de nouă ani - plănuiau de patru luni să se căsătorească, însă şi-au surprins invitaţii la ceremonie, care se aşteptau să sărbătorească recenta absolvire de către Priscilla a Universităţii de Medicină, mai scrie People.
Inelul cu rubin pe care Zuckerberg i l-a dat Priscillei a fost unul conceput chiar de el, potrivit People.
În mai puţin de un deceniu, Mark Zuckerberg a reuşit transformarea Facebook dintr-un proiect lansat într-o cameră din campusul Universităţii Harvard într-o reţea de socializare cu peste 900 de milioane de utilizatori.
Acţiunile Facebook au intrat, vineri dimineaţă, la tranzacţionare cu întârziere şi au deschis cu 11% peste preţul de 38 de dolari la care s-a derulat oferta publică iniţială. După ce au atins un maxim de 45 de dolari, titlurile tranzacţionate sub simbolul FB au scăzut rapid până la finalul şedinţei şi au închis la 38,23 dolari.
Facebook a atras 16 miliarde de dolari prin oferta publică iniţială, capitalizarea companiei la debutul pe bursă fiind de peste 104 miliarde dolari.
Zuckerberg deţinea acţiuni Facebook în valoare de peste 20 miliarde de dolari, la cotaţia de la finalul şedinţei de vineri, şi a obţinut peste un miliard de dolari prin vânzarea unui mic pachet din participaţia sa în cadrul ofertei publice iniţiale.
Listarea Facebook la bursă a creat câteva mii de milionari "pe hârtie" în rândul angajaţilor companiei, dar şi câţiva miliardari printre fondatorii reţelei şi investitorii care au susţinut de la începuturi dezvoltarea acesteia.