- in noua campanie, care va coincide cu implinirea a 25 de ani de la lansarea albumului "Bad".

O editie limitata cu noile cutii Pepsi va fi pusa in vanzare mai intai in China, sambata, iar apoi ele vor ajunge in magazinele din Statele Unite, la sfarsitul acestei luni. Produsele vor fi comercializate ulterior si in Asia, America de Sud si Europa.

Fanii cantaretului, decedat in iunie 2009, vor avea totodata posibilitatea de se inscrie intr-un concurs pentru a obtine bilete la show-ul "Michael Jackson: The Immortal World Tour" pus in scena de compania Cirque du Soleil.

Pepsi, fondul care administreaza averea starului si casa de discuri Sony Music s-au asociat cu ocazia acestui proiect pentru a include in campanie si cateva pasaje muzicale extrase de pe albumul "Bad", lansat de Michael Jackson in 1987.

Noile cutii Pepsi, care au imprimata silueta "regelui muzicii pop", fac parte din campania "Live for Now", lansata de aceasta companie cu scopul de a promova cultura pop si de a-si impulsiona propriile vanzari. Pepsi-Cola se afla pe locul al treilea in topul producatorilor de bauturi carbogazoase din Statele Unite, pe o piata in scadere, dupa Coca-Cola si Diet Coke.

Pepsi a anuntat ca si cantareata rap Nicki Minaj va face parte din noua campanie.

Michael Jackson, Pepsi

Michael Jackson a semnat un contract de sponsorizare cu Pepsi in anul 1983 si a aparut alaturi de fratii sai din grupul Jackson 5 in prima lui campanie promotionala.

Insa colaborarea dintre Jackson si Pepsi nu a fost lipsita de incidente. Parul megastarului a luat foc in timpul filmarilor pentru o reclama Pepsi, in 1984, la Los Angeles, provocand arsuri la nivelul scalpului. Ulterior, presa americana a afirmat ca acest incident a declansat dependenta cantaretului de tranchilizante si l-a obligat sa se interneze intr-o clinica de dezintoxicare in 1993.