Aceasta schimbare le permite firmelor sa fie vizibile si pentru non-fani, pentru prima data. Practic, reclamele din interiorul newsfeed-ului vor fi vazute chiar si de persoane care nu i-au dat like firmei respective.

 

Facebook

 

E de asteptat ca aceasta schimbare sa ii afecteze pe toti ce care au cont pe Facebook, daca se va dovedi un succes in teste. Si asta in conditiile in care multi dintre utilizatori se plang chiar si acum ca site-ul contine prea multe reclame, anunta DailyMail.

"Credem ca asta le va ajuta pe firme sa isi transmita mesajul mai multor oameni", a declarat un purtator de cuvant de la Facebook pentru TechCrunch. Acesta a mai spus ca firma lui Zuckerberg este atenta si doreste sa se asigure ca feed-urile oamenilor nu vor fi pline de reclame.

In momentul de fata, reteaua de socializare a lui Mark Zuckerberg are 995 de milioane de utilizatori activi. Cu toate acestea, recent s-a descoperit ca peste 83 de milioane ar fi de fapt falsi, mai exact 8,7% dintre cei care ar trebuit, în mod normal, sa fie activi.