Astfel, au creat hamburgerul alb şi hamburgerul negru, un adevărat Yin şi Yang al fast-food-ului.
Se pare că totul a plecat de la un vechi proverb chinezesc: "Heibai liangdao tongchi", care ar descrie pe cineva "ce mănâncă din ambele părţi".
Astfel, acesta ar avea prieteni atât cu o poziţie socială înaltă, cât şi care au legătură cu crima organizată, la care chinezii se referă ca "societatea neagră", informează Daily Mail.
Conform site-ului The Beijinger, hamburgerul negru are un sos din piper negru şi bucăţele de ceapă. Cel alb e mai greu de identificat, dar sosul este iniţial înţepător şi se termină dulce".
Nu toţi au fost încântaţi de noii hamburgeri, iar un blogger a fost foarte dur: "Arată şi are gust cum ar avea iadul.
Aş mânca mai degrabă un ou vechi de un secol într-un tofu mirositor cu o garnitură de picior de găină decât să mai comand încă unul", a notat misteriosul blogger.