iar asta datorită gamei largi de atracţii pentru vizitatori. Numărul cumpărătorilor mall-ului din Bloomington, Minnesota este egal cu numărul adunat al locuitorilor din statele Dakota şi Iowa. Oamenii care ajung acolo se cazează la hotel pentru a putea intra în toate magazinele.
Mall-ul Americii atrage 40 de milioane de vizitatori în fiecare an, reuşind să transforme Bloomington, Minnesota într-o destinaţie de neuitat. Oamenii care ajung acolo nu au timpul necesar pentru a profita de toate atracţiile care le sunt puse la dispoziţie. Mall-ul american are o gamă largă de 520 de magazine, plus 50 de baruri şi restaurante, scrie Daily Mail.
Totodată, în interiorul mall-ului există cea mai variată temă a naturii pusă la dispoziţia vizitatorilor. Este vorba despre "Dubbed Nickelodeon Universe", care conţine mai multe tipuri de plante, înălţimea lor depăşind şi zece metri.
Deşi este al doilea ca mărime, incredibila gamă de magazine, parcuri de distracţii pentru copii, cluburi de noapte, restaurante, baruri şi multe alte atracţii îl fac să devină cel mai aglomerat centru comercial de acest tip din întreg spaţiul american.
Aşadar, vizitatorii pot alege să meargă la cumpărături, să se joace şi să mănânce aşa cum nu o pot face într-un alt mall din Statele Unite. De asemenea, mall-ul găzduieşte şi "Capela Iubirii", unde au avut loc peste 5.000 de nunţi.
Mall-ul are în jur de 12.000 de angajaţi şi găzduieşte un acvariu de peste patru milioane de litri. Sezonul de vârf din Bloomington, Minnesota aduce 13.000 de angajaţi în mall.
Pentru cei îngrijoraţi că trebuie să plece şi nu au reuşit să vadă toate atracţiile, în luna martie a fost deschis un hotel special pentru oaspeţi. Mai mulţi vizitatori au spus că este nevoie de patru zile pentru a putea intra în fiecare magazin în parte. Aşadar, în urma unor calcule, timpul alocat fiecărui magazin în parte ar fi de 10 minute.