Viața ni se împarte între doua lumi diferite ce reușesc să se întrepătrundă și să coexiste armonios, doar dacă punțile între realitate și virtual sunt asumate și pe deplin înțelese din punct de vedere al potențialulului enorm în cele mai importnate falii ale sale -  social, cultural și economic.

Pentru că subiectul este unul atât de vast, în acest articol vom încerca să tratăm acest subiect doar din perspectivă comercială și ne vom referi cu precădere la importanța promovării online în această nouă formă de business digital.

Se poate spune că acum, mai mult decât oricând, conflictul dintre generații se manifestă în cea mai evidentă forma a lui, fenomen care se datorează în mare parte intrării într-o nouă eră a digitalizării și a revoluției accelerate din domeniul inovațiilor tehnologice care se succed cu viteza din fibra de internet.

Tinerii de astazi nu îşi mai fac permis la bibliotecă, citesc e-book-uri, nu mai caută informaţii în manual, dau un search pe google și informația vine la ei.

Cu aceste lucruri în minte și afacerile trebuie să se adreseze noului om iar cei care nu reușesc să înțeleagă la timp acest aspect, se vor trezi încet, încet, izolați de consumatorii care vor taxa incapacitatea acelor afaceri care vor eșua să se adapteze la noile cerințe și nevoi, din ce în ce mai specifice. 

Bazinul de potențiali clienți este unul imens, dacă stăm și ne gândim că mai mult de 4 miliarde de utilizatori folosesc internetul în medie. câte 6 ore pe zi.

Dacă vrem și noi o felie din acest potențial nesecat de oportunități de business este un semnal clar că trebuie să ne îndepărtăm de la modelul tradițional de a face afaceri și să ne focusăm atenția spre sfere de influență activă și interactivă, în care comunitățile clienților și angajaților implicați, au o importanță mai mare decât niciodată, cum ar fi review-urile de pe Google, Facebook, Booking, Tripadvisor etc.

Chiar dacă multe dintre firmele mari, par că au cam furat startul și au conștientizat la timp importanța ca pe lângă site-ul web este necesară o prezență activă în zona de Social Media, dezvoltându-și canale de YouTube și Instagram sau Pinterest pentru a-și păstra și promova propriile mesaje, încă este loc și pentru afacerile de dimensiuni mici sau mijlocii care cu strategii potrivite și investiții înțelepte, pot recupera serios într-o perioadă relativ scurtă de timp.

Niciodată nu este târziu să investești în conținut propriu și să începi să lucrezi cu personal specializat care să-ți genereze articole de calitate și care să gestioneze profesional zona de campanii facebook și campanii adwords.

O companie care comunică inteligent are de asemenea, propriul blog pe care discută cu utilizatorii și îi identifică pe cei mai buni jurnaliști și in general personalități cu putere mare de influență pe diferite segmente de public țintă (așa numiții influenceri) care sunt invitați sau contractați să creeze sau să publice articole legate de brandul tău.

Prin aceste rânduri nu ne dorim să te panicăm, ci să te facem să înțelegi că a trecut vremea în care investițiile în promovare se rezumau doar la crearea unui logo, a unor flyere și a unei machete publicitare în ziarul local.

La un moment dat nu vei mai putea rezista pe piața din ce în ce mai competitivă fără investiții constante în Facebook, Google Ads, fără o optimizare de site făcută ca la carte, fără campanii eficiente care să îți aducă viitori clienți, adică, mai simplu, fără o promovare online sau strategii SEO care să plaseze afacerea ta în primele pagini de căutări pe Google!

Probabil deja te simți copleșit de aceste informații, dar sperăm că te vei liniști de îndată ce vei afla că nu trebuie sa fii expert în marketing online ca să reușești să implementezi aceste lucruri pentru afacerea ta.

De fapt, credem că timpul tau prețios merită protejat, apelând la ajutorul unor specialiști în domeniu. Ei sunt cei care vor prelua bucata de promovare online, ei vor scrie articole pentru blogul site-ului tău, ei sunt cei care vor crea campanii pe Google Ads și tot ei sunt cei care își vor asuma succesul promovării afacerii tale online.

Dacă nu știi unde să cauți, îți dăm noi o recomandare. Se numesc Eben Advertising și sunt o agentie marketing online cu sediul în Sibiu care acoperă o gamă completă de servicii destinate promovarii afacerii tale, folosindu-se de cele mai actuale tooluri de comunicare comercială. Echipă tânără, dinamică și plină de entuziasm, prin specialiștii săi, afacerea ta va beneficia de: 

- promovarea de tip pay per click pe platforme precum AdWords, Facebook Ads sau LinkedIn Ads;

- e-mail marketing;

- social media marketing;

- campanii de media buying pe bloguri și publicații online de calitate;

- servicii SEO on-page și off-page a site-ului și articolelor postate pe blogul de companie

- servicii de creare a unei identități vizuale pentru afacerea ta.

 

Poți afla mai multe despre ei și de pe www.eben.ro, dar noi îți spunem încă de pe acum că, de la prima întâlnire vei fi așteptat cu o analiză de tip “status quo” a poziționării actuale a afacerii tale, dar și cu propuneri și schimbări ce ar trebui începute imediat după întâlnirea inițială.

Totuși, te lăsăm pe tine să te convingi singur cât de pasionați sunt și câte soluții au pregătite pentru ca și afacerea ta, să se numere printre acelea care au devenit deja povești de succes în zona de online.