Anul 2020 a adus provocări tuturor pe toate planurile, iar una dintre cele mai mari a fost aceea de a ne aduce viața din societate, în fața unor calculatoare. În perioada pandemiei COVID-19, prin feedback-ul luat de la clienți, echipa Lensa a ajuns la concluzia că timpul petrecut în fața ecranelor digitale a crescut semnificativ pe anumite segmente de populație, iar acest lucru poate ridica riscul apariției unor probleme oftalmologice pe termen lung.
Dacă porți o pereche de ochelari sau ai purtat în trecut și ai uitat de ea, a venit timpul să te reînnoiești, pentru că sănătatea ochilor tăi trebuie să fie prioritară. De departe, cel mai important organ senzorial al nostru îl reprezintă ochii. Percepem până la 80% din tot ce ne înconjoară prin intermediul vederii noastre.
Lensa îți vrea binele și te ajută să lucrezi la capacitate maximă pentru a-ți atinge potențialul. Și cum altfel, dacă nu printr-un ajutor pe măsură?
Prin Programul “Rabla la ochelari” vei obține o nouă viziune asupra lumii din jurul tău! Lensa.ro te așteaptă în magazinele sale în perioada 1 Septembrie - 31 Octombrie 2020 cu vechea ta pereche de ochelari pe care să o lași în schimbul unei sume de până la 500 de lei pentru achizițioanrea unei noi perechi de ochelari!
Ce presupune Programul “Rabla la ochelari!”. Este timpul să te reînnoiești!
În cadrul acestui program, persoanele care vin in showroom-urile Lensa vor primi până la 500 RON in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formă de reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.
Ochii, organele esențiale ale integrarii noastre în lume. Cât de importantă este sănătatea ochilor.
S-a observat în cadrul unui studiu realizat anul trecut pe un eșantion de 6.000 de respondenți, că mai mult de 70% dintre români nu merg la timp la consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție. În acest sens, Lensa a pornit de la premiza că, deși văzul este cel mai important simț, românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp.
"Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența", este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.
Lensa a identificat nevoia românilor și a creat un program de care s-au bucurat până în prezent 25.000 de persoane, semn că nevoia cetățenilor de a-şi schimba perechea veche de ochelari a fost una crescută la nivelul întregii țări.
Iată cele mai frecvente probleme ale purtătorilor de ochelari
Lensa dorește să combată prin programul “Rabla la ochelari” cele mai des întâlnite probleme ale purtătorilor de ochelari:
- ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
- purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
- purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli
- purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
- aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului
Lensa oferă clienților consultații gratuite în magazinele fizice
Cel mai mare magazin de optică din România oferă în magazinele fizice determinarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului “Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.
Lensa a realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.
Consultațiile se pot programa online pe www.Lensa.ro și sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Craiova.
Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.
Cum alegem corect lentilele și ramele?
Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.
Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).
Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.
Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității, pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).
Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.
Brandul românesc Lensa este deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.
Cel mai mare magazin de optică din România a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro, iar anul acesta își propune o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.