Chiar daca era prea tanara pentru a savura un cocktail cu unul dintre cei mai de succes miliardari ai lumii (in Statele Unite tinerii sunt considerati adulti la 21 de ani, iar abia atunci li se permite sa bea alcool in localuri), Ferreira n-a stat prea mult pe ganduri.
S-a hotarat ca trebuie sa-si cunoasca idolul, iar urmatorul sau scop s-a fixat pe strangerea banilor necesari pentru ea si fratele sau, Scott, ambii co-fondatori ai start-up-ului care-i starnise curiozitatea lui Branson.
Cei doi frati imparteau o camera de apartament din New York si inchiriau cealalta camera ramasa libera. “Eram niste studenti faliti”, a povestit Stacey pentru Business Insider.
Cei doi proprietari ai start-up-ului My Social Cloud, o platforma care stocheaza in siguranta parolele utilizatorilor retelelor de socializare, au decis sa apeleze la singura lor posibila sursa de finantare: parintii. I-au rugat sa le imprumute cei 4.000 de dolari, pentru a calatori catre Miami, cu conditia sa le restituie apoi banii. Din fericire pentru ei, parintii au putut strange suma necesara, iar cei doi tineri au zburat catre sansa vietii lor.
S-au intalnit cu Richard Branson chiar la cea de-a 25-a aniversare a companiei Virgin Airlines, grup detinut de miliardarul britanic. Dupa discutia avuta cu omul de afaceri, cei doi frati s-au intors acasa, mai motivati ca niciodata sa lucreze din greu la propria platforma.
Toate updatarile platformei le trimiteau apoi lui Branson, iar el le efectua eventuale modificari. In cele din urma, ambitia si munca lor a fost platita. Investitorul i-a contactat, promitandu-le o finantare din partea prietenului sau Jerry Murcck, de la Insight Venture Partners.
Doua luni mai tarziu, My Social Cloud atrasese aproape un milion de dolari. Platforma adauga o agregarea a retelelor social, un meniu de organizare pentru fiecare utilizator in parte, posibilitatea ca acesta sa impartaseasca fotografii si filmulete cu prietenii, dar si sa-si contureze propriul profil.
Ferreira a considerat ca updatarile platformei erau o extensie naturala a conceptului original: “Parolele merg mana in mana cu retelele sociale”.
Astazi, cei doi co-fondatori continua sa-si imbunatateasca site-ul, lucrand mai mult la partea intuitiva, la interactiunea cu utilizatorii.